Kira1 Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 (redigerat) Går det flytta figurer på en bild till en annan bild t.e.x flytta den här figuren http://www.bdaman.com.tr/_img/enjyu_800_07.png till den här bilden http://i278.photobucket.com/albums/kk82/Lo...3093968cfc9.jpg har försökt att kopierat men det går inte att bara kopiera gubben jag får alltid nåt annat med jag har försökt massa saker men inget verkar gå och om det inte går på paint men ni vet nåt annat program det går på så skriv ner det Redigerat 14 Oktober 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Markera, kopiera & klistra in på den nya bilden. Det blir inte så snyggt, men så lätt är det. Om man vill göra det snyggare blir det ju dock jobbigare för då måste man arbeta mer med bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Men det är det jag försöker men jag får alltid nåt annat med eller kommer inte hela gubben med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 markera bättre då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Använder jag den där fyrkanten som markering så går det inte för då blir det utanför använder jag valfri form jag är för slarvig med händerna för att kunna följa linjen perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Sådär, snyggare går knappast att göra i paint. Nu behöver du bara kopiera bilden och lägga in den i din bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Använder jag den där fyrkanten som markering så går det inte för då blir det utanför använder jag valfri form jag är för slarvig med händerna för att kunna följa linjen perfektLadda ned gimp och följ denna tutorial . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 (redigerat) Sådär, snyggare går knappast att göra i paint. Nu behöver du bara kopiera bilden och lägga in den i din bild. Hur kunde du kopiera så snyggt Men nu blev det vitt runt om honom Redigerat 11 Oktober 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Sådär, snyggare går knappast att göra i paint. Nu behöver du bara kopiera bilden och lägga in den i din bild. Hur kunde du kopiera så snyggt Men nu blev det vitt runt om honom Fråga 1: satt och tog bort bakgrunden med sudd. fråga 2: se till att ha valt detta innan du klistrar in. På det sättet försvinner det vita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Är det inte jätte jobbigt att ta bort allt det med sudd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Är det inte jätte jobbigt att ta bort allt det med sudd Jo, men var glad nu för han fixade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Är det inte jätte jobbigt att ta bort allt det med suddSka du ha det bra så är det jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.