Muggebigge Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Hej! Jag vill inte att någon säger att det spelet är gammalt eller tråkigt. Men jag har några frågor. Fråga nr. 1: När man startar spelet första gången, får man med någon pokemon? Fråga nr. 2: Kan man bara spela om man har ett gameboy advance? Jag tror att det var alla frågor. Snälla svar och lås inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Hej! Jag vill inte att någon säger att det spelet är gammalt eller tråkigt. Men jag har några frågor. Fråga nr. 1: När man startar spelet första gången, får man med någon pokemon? Fråga nr. 2: Kan man bara spela om man har ett gameboy advance? Jag tror att det var alla frågor. Snälla svar och lås inte. 1: I början får du ett ägg med en Swablu i 2: Vad jag har förstått är det till GameCube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Grejen med spelet är väl att man bara har extra boxar i GameCuben så du måste ha ett GBA för att föra över dina pokemon dit. Även en GBA <--> GC kabel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Spelet är inget spel, det är bara extra boxar att ha pokemon i som du för över från gba-spelen, så hela grejen är totalt onödig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 12 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Spelet är inget spel, det är bara extra boxar att ha pokemon i som du för över från gba-spelen, så hela grejen är totalt onödig.är det inte alls det! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg