Hoppa till innehåll

Köpa Ps3?


CRAAZY
 Dela

Rekommendera inlägg

Köp en slim så får du större hårddisk från början, så slipper du uppgradera om ett tag.

 

Hade 30 gb versionen, gav upp för någon månad sen och köpte till en större hdd.

 

30gb, visste inte att det fanns? menar du inte 20 eller 40?

Det är svårt att klara sig med 60gb som jag har. Har inte heller råd att köpa en större hårddisk tyvärr.

Den största fat som finns är väl 80gb?

 

Jag kommer inte att använda den för demos, om jag laddar ner någon så kommer jag att radera den efter jag har spelat den, och jag har en xbox 360 med 20 gb, och jag använder inte ens hälften?

 

Så vad behöver man större hdd för?

 

Det kan ha vart 40, hursomhelst var det för LITE.

 

Med en massa DLC, 2-3 demos, installationer för 5-7 spel, sparfiler, osv så blir det lätt väldigt fullt. Tryckte in en 400GB hdd så blev det mkt bättre.

 

Visst, man kan köpa en fat billigt och trycka in en hdd, men det är bättre att köpa en ny slim och faktiskt ha garanti på konsollen OM nu något skulle hända. Min fat är inköpt ibörjan av ps3-eran och funkar fortfarande men man kan ju få ett måndagsexemplar.

 

Dessutom är den slimmade mer energisnål och tystare än den feta (som är ganska tyst som det är).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker du ska ta fat, ser ut som att man får mer för pengarna. Anledningen till att PS3 gick ner i pris var för att produktionsfaktorerna på Slim är så mycket lägre. Sen så är det alltid bäst att spela online, trådlöst är ostabilt som kan bero på massa faktorer.

 

Sen så är det touch läge på själva konsollen med PS3 Fat vilket jag diggar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Tycker du ska ta fat, ser ut som att man får mer för pengarna. Anledningen till att PS3 gick ner i pris var för att produktionsfaktorerna på Slim är så mycket lägre. Sen så är det alltid bäst att spela online, trådlöst är ostabilt som kan bero på massa faktorer.

 

Sen så är det touch läge på själva konsollen med PS3 Fat vilket jag diggar :)

men om man ska ha ps3an på golvet så kan man ju inte stänga av den med foten om man har touch därför är slim bättre :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Såklart man kan, om man inte har några strumpor på.

Men om man ska kolla efter utseende, så är ju det lätt ps3 fat som skall köpas.

När är man utan strumpor? :P

 

Lördag/Söndag morgon när man precis klivit upp och tänkte köra lite CoD och inte orkar klä sig mer än nödvändigt....

 

Onödigt inlägg btw.

Redigerat av ZaaalZaa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...