zDi Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Tja, Nu när patchen har kommit ut så har det ju blivit olika talents än förut, då jag tänkte då om nån kunde hjälpa mig och fixa nya talents till en DUAL WIELD Frost DK och en Main spec Balance, Off spec resto druid. Om nån inte vet vad jag menade så vill jag ha en Frost DK dual wield spec, en balance druid spec och till sist en resto spec. Tack i förhand :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 förslag på förbättringar välkomna men jag hade gjort så här på balance :) http://cata.wowhead.com/talent#0IfMdRMRkRuZrcz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 förslag på förbättringar välkomna men jag hade gjort så här på balance :) http://cata.wowhead.com/talent#0IfMdRMRkRuZrcz Required level: 85 Du går lite väl snabbt fram =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 (redigerat) förslag på förbättringar välkomna men jag hade gjort så här på balance :) http://cata.wowhead.com/talent#0IfMdRMRkRuZrcz Required level: 85 Du går lite väl snabbt fram =P vet, men passade på att använda alla points då :), ta alla resto talents där sist Redigerat 14 Oktober 2010 av evokia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Varför har dom höjt casting timen på cyclone!? Den har ju raddat mej så många gånger i pvp, nu är den nästan totalt värdelös, samma sak gäller nourish, lika lång cast time som HT och den healar flera gånger sämre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Varför har dom höjt casting timen på cyclone!? Den har ju raddat mej så många gånger i pvp, nu är den nästan totalt värdelös, samma sak gäller nourish, lika lång cast time som HT och den healar flera gånger sämre!:_Serriöst.. det kallas nerf det dem gjort mot cyclone, förmodligen för att massor med andra classer har QQ:at om det. Och Nourish helar mer ju mer hot's som är på den uppe på den du healar, HT healar förmodligen mer än Nourish om det inte är några hot's uppe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 (redigerat) HT är mera en tyngre heal, skillnaden ligger i mana cost, nourish runt 450 och HT ca 900 -1000 HT är inte gjord för att spammas på samma sätt Redigerat 14 Oktober 2010 av evokia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Jag vet att det heter nerf, men jag hoppas att dom fixa någon glyph eller något någon gång som gör att den får mindre cast time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 30 Sec Cd på consercration yay, tycker dock att retri pala har blivit lite bättre än förut på bossar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 30 Sec Cd på consercration yay, tycker dock att retri pala har blivit lite bättre än förut på bossar :)lol Ret Paladins har blivit nerfade totalt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Jag vet att det heter nerf, men jag hoppas att dom fixa någon glyph eller något någon gång som gör att den får mindre cast timeglyph kanske, men jag skulle säga, börja stacka haste gems :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Hmm, kanske det. Har gemat reci. Ett tag nu. "/ Shaman kan man väl inte sej att dom har blivit nerfade enligt mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg