Sykeltjuv Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Jag har köpt en ny dator och jag har ett litet problem med den. När jag ska ändra på texter som t.ex realmlisten i wow så står det "åtkomst nekad" när jag försöker spara ändringarna. Jag hade varit tacksam om någon kunde svara på hur jag fixar till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Du måste ge dig själv rättigheter till "datorn" FULL ADMIN. Det gör du enklast genom att söka på google. kan inte ett piss om detdär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Jag har köpt en ny dator och jag har ett litet problem med den. När jag ska ändra på texter som t.ex realmlisten i wow så står det "åtkomst nekad" när jag försöker spara ändringarna. Jag hade varit tacksam om någon kunde svara på hur jag fixar till det Kör du windows 7 / vista?Isåfall kan det vara så att du måste köra som administratör. Vet du inte hur, fråga gärna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 16 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 jag har windows 7 home premium 32 bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 jag har windows 7 home premium 32 bitTesta att köra som administratör då? Tog ett random exempel: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 16 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 (redigerat) jag har windows 7 home premium 32 bitTesta att köra som administratör då? Tog ett random exempel: försökte med det men det fungerar inte på alla sorters filer =( är det det enda sättet att göra det på? EDIT: lyckades nu :D jag gick in på egenskaper, säkerhet, sen tillät jag "skriva" Redigerat 16 Oktober 2010 av sykeltjuv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 jag har windows 7 home premium 32 bit Testa att köra som administratör då? Tog ett random exempel: försökte med det men det fungerar inte på alla sorters filer =( är det det enda sättet att göra det på? EDIT: lyckades nu :D jag gick in på egenskaper, säkerhet, sen tillät jag "skriva" Bra, att du lyckades lösa problem själv! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.