Hoppa till innehåll

The Sims 2 Censur


LOLOL
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 4 veckor senare...

Men det finns ju ett sett så du kan få massa med snygga nakna tjejer (om det är det du vill ha ;)) det kallas mods;) jag vet en sida men kommer inte ihåg ska försöka hitta den till dig :)

Edit: hittade en, inte den jag tänkte men den funkar typ:p

Pandora Sims

... Usch!

På mitt fusk syns endast rumpan när du tar bort kläderna men kvinnor har inga bröstvårtor på sina bröst och man kan inte se killarnas kPIPk. Men... varför ska man egentligen göra så?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Men det finns ju ett sett så du kan få massa med snygga nakna tjejer (om det är det du vill ha ;)) det kallas mods;) jag vet en sida men kommer inte ihåg ska försöka hitta den till dig :)

Edit: hittade en, inte den jag tänkte men den funkar typ:p

Pandora Sims

Tack så mkt!

Fast jag kollade och...WTF?!

Ger den mig verkligen hjälp?? Det är ju bara bilder på tjejer med studsande bröst och censurerad snippa!

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hur får man bort censuren på en sim när han/hon duschar t.ex? Vissa säger att det är intprop censorgridsize 0 som gör det, men det funkar ju inte. Ni som lyckats, säg hur ni gjort snälla!

PS! Vill bara kolla att det funkar.

aah, säkert

 

Och du vet att dom bara är blank mellan benen utan censurer?

Du måste modda för att det ska vara nått där ;|

Redigerat av PPP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Allt det där är skitenkelt att fixa. Men man behöver modda. Jag kan ge några tips!

 

1. Använda PandoraSims "Super Nude Patch" Tyvärr kostar den om man vill ha den lagligt. Mitt tips är att använda

The Pirate Bay, eller Paysitesmustbedestroyed.org

 

2. Skapa ett konto på Sexysims2.com. Där kan du hitta patchen "See them" som tar bort censuren och andra moddar. Se till att du vet hur man moddar först bara. Läs en modtutorial på siten. Mina tips är att använda

"Crammyboy's Penis" och en Hi-Res mod för kvinnor som lägger till bl. a bröstvårtor.

Kolla topplistan till vänster för att hitta den. Sedan kan man via sexysims2.com få tag på olika typer av möbler så att simmarna kan ha riktigt myspys ;) Ett bra tips är "Shaklin's Lovebed"

 

Detta är mina enkla tips som bör funka om man gör som i mina beskrivningar.

Själv använder jag metod två :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...