bullymannen96 Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2010 kan någon ge mig koden till polis helikopter och militer helikopter på gta san andreas??? :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fhy Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Vad jag vet så finns det inte nåt sånt fusk men man kan hitta en på polis husets tak i första stan ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 kan någon ge mig koden till polis helikopter och militer helikopter på gta san andreas??? :D :D :D :DDu kanske borde kolla i fuskdelen :blink: Du glömde också att säga till vilken konsol du menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullymannen96 Skrivet 23 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 kan någon ge mig koden till polis helikopter och militer helikopter på gta san andreas??? :D :D :D :DDu kanske borde kolla i fuskdelen :blink: Du glömde också att säga till vilken konsol du menar ps2. jag hittar inte de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 4 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2011 Okej, först och främst tvivlar jag starkt på att Fuska.se inte har med helikopterfusk. 1. Polishelikopter går inte att fuska sig till! 2. Använd denna länk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg