MarioHeterJag Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Hej! Har tänkt köpa Mario party Ds och mario and luigi bowsers inside story. Jag har inte så mycket pengar så nu undrar jag! Vilket spel ska jag köpa först? Vilket e bäst?? :) :D ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Bowser's Inside Story, utan tvekan. Mario Party-serien är och förblir skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Bowsers Inside Story har fått bättre betyg och jag har hört att Mario Party Spelen inte är så bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Beror ju på om du gillar party spel mer?? annars Inside Story! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Gillar du köra med andra, köp Mario Party DS Gillar du RPG köp Bowsers inside story Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 15 December 2012 Rapport Dela Skrivet 15 December 2012 Jag gillar dom flesta mario spelen, men jag rekomenderar starkt Partners in time och Mario 64 DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg