GamesDean Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Tja! Jo jag laddade ned half-life 2 deathmatch gratis eftersom att jag har nvidia,men jag kan inte lägga till några vänner!? Måste jag köpa ett spel såsom css för att kunna lägga till vänner? Tack för snabba svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Jag tror du måste köpa ett spel för att du ska kunna lägga till kompisar, men om du inte visste det kan dina kompisar lägga till dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 22 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Ok,tack för det snabba svaret! Anmäler tråden själv så mod kan låsa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Sluta anmäla trådar för att få dem låsta, vi gör inte sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 22 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Ok! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg