WishCookie Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Skrivet 22 Oktober 2010 (redigerat) Hej allihopa jag tradar o-hackade Eevee eggs. Jag kan skaffa fram hur många ni vill ha. Om ni inte vill ha dom i ägg form så kan jag försöka får ur dom ur äggen innan jag byter om det är så ni vill ha dom. Som sagt så är dom inte hackade och är 100% real. Jag skulle i utbyttes vilja ha jotho starterna (Inga hackade) och även kanske surskit. Om det är så att ni vill ha t.ex Leafeon, Glaceon, Umberon eller Espeon så skulle jag kunna utveckla dom till Leafeon, Glaceon, Umbreon eller Espeon. Men då skulle jag vilja ha Mew, Celebi eller jirachi i utbyttes. Lvl på dom spelar ingen roll . Skriv i tråden eller PM:a mig om ni är intresserade. Redigerat 22 Oktober 2010 av Moonlamp
zitroz Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Skrivet 22 Oktober 2010 Gjorde inte du en allmän tråd för byten för några veckor sen? varför gör du alltid nya trådar för varje bytes offring du har isåfall?
WishCookie Skrivet 22 Oktober 2010 Författare Rapport Skrivet 22 Oktober 2010 Gjorde inte du en allmän tråd för byten för några veckor sen? varför gör du alltid nya trådar för varje bytes offring du har isåfall? I did? Oh jusdet det gjorde jag. Men jag bad en moderator att låsa den tråden eftersom att ingen använder den så.
Rekommendera inlägg