Porygon Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Lägg upp eran friende code och fråga efter en specifik pokémon, eller en specifik strid Jag söker en lvl 100 single battle, med overused pokémon, utan legender, pseudos eller ubers standard helt enkelt med standard regler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Lägg upp eran friende code och fråga efter en specifik pokémon, eller en specifik strid Jag söker en lvl 100 single battle, med overused pokémon, utan legender, pseudos eller ubers standard helt enkelt med standard regler Har länge undrat hur man ser sin friend code....hur ser man sin friend code? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Lägg upp eran friende code och fråga efter en specifik pokémon, eller en specifik strid Jag söker en lvl 100 single battle, med overused pokémon, utan legender, pseudos eller ubers standard helt enkelt med standard regler Har länge undrat hur man ser sin friend code....hur ser man sin friend code? I Pal Pad:en om du inte har någon så drar du till nedervåningen i vilket Pokecenter som helst så borde du få den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy4445 Skrivet 27 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2011 (redigerat) Hej jag söker mew och, om du vill battla sen har jag charizard blastoise alakazam och venusar. ilv100 så klart ;) 0175 3205 7501 Redigerat 27 Juli 2011 av jimmy4445 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg