Hoppa till innehåll

Geara Upp Tankadin


Dezen
 Dela

Rekommendera inlägg

Behöver lite tips över hur jag ska lyckas fläska upp min tankadins gear. Har hyfsat värdelösa boots och ringar men jag lyckas inte hitta några nya. Är även osäker på gemmingen och min specc.

 

TL;DR Någon vänlig person som kan komma med tips och liknande för hur jag förbättrar min tankadin? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta bort 20+ parry och ta in en 10+ dodge och 15+ stam. Dock vet jag inte om dom tagit bort den gemmen i pre-cata patchen, om inte så kör på det. Annars är det 30+ stam på allting. Fixa trinketen från toc25 istället för den som inte ger någon stam alls. Fixa en extra socket i bältet också. Ser att du levlar JC, din andra prof borde vara BS eller Mining om du inte orkar dra upp BS. Tycker du ska börja farma ICC 10 sen. Det är FRUKTANSVÄRT lätt. Har sett folk med sämre gear än dig ta LK. Men kolla vad du kan få från ICC 5 manna instancerna innan du börjar med ICC.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför använder du glyph of holy wrath? Använd istället Glyph of focused shield. Sedan kanske du får se över din spec lite, den ser konstig ut. Eye for an eye är inte nödvändigt, lägg hellre dom i Crusade.

 

Engineering är bäst nu har jag hört också eftersom enchantsen stackar med vanliga enchants.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför använder du glyph of holy wrath? Använd istället Glyph of focused shield. Sedan kanske du får se över din spec lite, den ser konstig ut. Eye for an eye är inte nödvändigt, lägg hellre dom i Crusade.

 

Engineering är bäst nu har jag hört också eftersom enchantsen stackar med vanliga enchants.

Skulle lyssna på Kevve, jag har inte spelat paladin sen 25% buffen i ICC, antar att otroligt mycket har ändrats.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ärligt talat har jag ingen koll på mina glyphs och mitt talent tree blev ihop byggt lite snabbt precis efter patchen :P

Har maxat mining, men av någon anledning visas inte det på armory.

 

Ska kolla lite på vad ni har sagt, om ni har fler tips så uppskattas det :)

 

EDIT: Har både glyph of focused shield och holy wrath.

Redigerat av Dezen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enchanta gloves, bracers, chest, boots och vapen.

Kör på PvP enchanten för 10k honor (gamla systemet, vet inte hur mycket det kostar efter patchen) på axlarna istället för sons of hodir enchanten.

 

Och 10 expertise 15 stam i legs istället för 20 parry.

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...