Sarz Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 (redigerat) Kan fusk krascha gta san andreas ps2 om man sparar när man har fuskat?:( Jag ger bort mitt World of Warcraft account till den som svarar och om det stämmer:d Redigerat 23 Oktober 2010 av Sarz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fhy Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Jag vet inte men jag brukar fuska jätte mycket och spara ändå och det har då aldrigt kraschat för mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sarz Skrivet 27 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 ok:p men ni får gärna lägga in mer svar:p :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 (redigerat) Fusk kommer inte krasha ditt spel om du sparar, det enda som kommer hända är att varje gång du sparar kommer det stå att du har fuskat på den här saven, inget mer. Jag har en save på PC (och Xbox) som jag fuskat på och jag kan köra som vanligt, det enda som jag kan komma på att tänka på för tillfället som gör att den kanske krashar när du savar är att det är något fel på skivan, som det nog inte är. Så sammanfattningsvist så kommer inte ditt spel krasha när du fuskar, så fuska på du! Redigerat 27 Oktober 2010 av Xagez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sarz Skrivet 5 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Fusk kommer inte krasha ditt spel om du sparar, det enda som kommer hända är att varje gång du sparar kommer det stå att du har fuskat på den här saven, inget mer. Jag har en save på PC (och Xbox) som jag fuskat på och jag kan köra som vanligt, det enda som jag kan komma på att tänka på för tillfället som gör att den kanske krashar när du savar är att det är något fel på skivan, som det nog inte är. Så sammanfattningsvist så kommer inte ditt spel krasha när du fuskar, så fuska på du!Jag klarade det utan fusk igår så, men tack ändå:-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nash Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Det kraschade för mig en gång. Datorn hakade upp sig när den skulle ladda spelet när man skulle börja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg