💬
Logga in
Fuska.se

Iphone 4, Så Billiga?

18 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag hittade bara en mobiltelefon, det är stil, är mycket lik med iPhone 4, men priset är lågt. Så jag tvivlar på det. Är det en riktig? Så billiga?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Det står ju klart och tydligt att det är en AIRPHONE, och att det inte är en Apple iPhone.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Kolla igenom videon så får du se att "mobilen" är skräp.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Lite kommentarer om hemsida: Här

Köp inte en iPhone 4 Kasst ljud osv...

Nivå 7 · Fuskare

Känns som vi har en liten minhembio.com-snubbe här. :lol:

Kassa telefoner BTW!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Köp inte Airphone, Hiphone eller något liknande. Oavsett priset så är alla "kinakopior" kassa!

Nivå 6 · Fuskare

Köp en Xperia.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Köp en Xperia.

såg inte det där

OnT: det är en som tidigare sagt en kina kopia, som inte äns lever up till specsen på förpackningen

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Köp en Xperia.

såg inte det där

OnT: det är en som tidigare sagt en kina kopia, som inte äns lever up till specsen på förpackningen

Precis. Det står tex på förpackningen att den har 5mp kamera, har hört att den har antingen 2mp eller 0,3mp. Bara ett exempel på saker som inte stämmer.

Btw, detta är skrivet från min wildfire ifall att något skulle vara konstigt eller se konstigt ut.

27 Oct 2010
↗ till inlägget

Varför behöver man bra ljud på mobilen? Har själv inga problem med att det är kasst - duger gör det då i alla fall. Man använder ju alltid hörlurar / headset.

28 Oct 2010
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Skojar du med mig? iPhone har bäst ljudkrets och frekvensomfång av alla dagens mobiler.
29 Oct 2010
Nivå 4 · Lärling

Kan alla idiotiska fanboys sluta tjafsa om vilket mobil som är bäst? Alla är bra i längden, finns ingen som är "bäst".

Köp dig en iPhone 4, den är bra och har dom flesta funktioner du använder dagligen, samt lite mer.

Dock finns det tusentals mobiler som gör precis samma sak som iPhone 2G 3G(s) eller 4.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Meningen är ju att man ska koppla in hörlurar eller ansluta den till ett par högtalare.

Annars får alla plågas på bussen när tonåringar spelar musik för att påpeka att de har en

iPhone.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

...finns ingen som är "bäst".

Klart det finns.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

...finns ingen som är "bäst".

Klart det finns.

okej, vilken är bäst då?

Nivå 3 · Lärling

Tyvärr så håller jag inte så stor koll på mobiler.

Nivå 7 · Fuskare

Finns alltid någon som är bäst för just en person, kanske inte för en annan.

BTW, var fan fick ni snacket om riktiga iPhone ifrån? Stick to the thread god dammit!

30 Oct 2010
Nivå 7 · Fuskare

Slutsatsen är att iPhone-kopiorna är skit, och vill man ha en iPhone så skall man köpa en iPhone.

Vad finns mer att tillägga?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in