stomawi Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Hej, jag skall hjälpa min pojk med att slå in lite fuskkoder på GTA 4 till PS3 men när jag klickar på pil upp så får jag bara upp mobilen halvägs i rutan, klickar jag igen händer inte mer då heller. Tänkte först det var tv typs inställningarna som var fel, men icke, prövade att registrera mig på internet med PS3an för att testa om det kunde ha med saken att göra. Då fick jag upp mobilen helt men kunda bara få upp multiplayer funktioner på den......:-O Någon som vet vad jag skall göra åt detta konstiga problem? Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 (redigerat) Hej! Får jag fråga hur långt du (eller din son) har kommit på uppdragen?. Man behöver göra några uppdrag och när Nico's kusin säger att du ska ringa någonstans (tror jag det är.. du lär upptäcka det) så kan du få upp telefonen, du gör klart uppdraget och efter det kan du börja fuska. Redigerat 27 Oktober 2010 av Xagez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stomawi Skrivet 28 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Å tack så mycket för ditt svar! :-) Där har vi det helt enkelt, han inte gjort ngr uppdrag än så jag får hjälpa honom med det så vi kan börja använda mobilen :-) Tack/ Mattias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 *Spoiler* På det första uppdraget med Roman får man själv telefonen, man ska ringa och varna honom för "loansharks". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg