eXtremE Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Nu är jag klar med montaget som jag jobbat med ett litet tag, det är min första edit och enligt mig är det ett ganska bra montage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Nu är jag klar med montaget som jag jobbat med ett litet tag, det är min första edit och enligt mig är det ett ganska bra montage. Bra, bara det att det verkade lagga som fasen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 27 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Nu är jag klar med montaget som jag jobbat med ett litet tag, det är min första edit och enligt mig är det ett ganska bra montage. Bra, bara det att det verkade lagga som fasen <_< I en del klipp gör det det. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Meh, sådär. Hade varit bättre om ni hade kört public. Musiken var hemsk också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 28 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Meh, sådär. Hade varit bättre om ni hade kört public. Musiken var hemsk också.Alla kills av s4nt4 är public. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 njaa den va sådär, inte så jätte imponerande. med lite bättre redigering kan det nog bli lite bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fhy Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Den var ganska bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Använd Sony Vegas. Kommer bli mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 28 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Använd Sony Vegas. Kommer bli mycket bättre.Jag vet, just där hade jag inte sony vegas men ska skaffa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Dåligt montage, tycker att redigering är viktigt i montages. Annars kan man ju lika gärna lägga upp hela gameplays om man inte tänker redigera imo. Kolla tutorials och skaffa AAE/Vegaspro9. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg