Laserturken Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Har du fått bra drops någon gång? Jag har börjat med rs igen p.g.a draconic visage drop, värt 31m(den gången jag sålde den)... Helt random och tur :) Blev jävligt glad för det. Ni da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Visage, drygt ett år sedan, gjorde den till en dfs. KBD huvud sedan en och en annan dragon platelegs från steel dragons. Sedan har jag inte fått så mycket mer, kanske några statyetter med högt värde från pvp trick.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Som många andra så är det bästa jag fått Visaga från black dragons. Annars har det bara varit lite smått ( max 4 mil ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 dfh, arma hilt, massa furys från pvp och lite annat små grejer =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acepod1337 Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Jag fick nästan 16m fast pouyashirin glömde sätta på lootshare så fick ingenting ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Divine ifrån corp kill och armadyl hilt ifrån armadyl bossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Dragon pickaxe 14M Bandos Tassets som jag sedan inte fick plocka upp utan dog haha XD Statius pl8 och Ancient Stat är väl dom rarest jag fått.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg