Gäst juniorjesper Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Ok, det räcker. Men hur kan ha veta vart jag bor, vad jag heter och det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Han är synsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Typ sån här ville jag ha. Den är typ inte klar än men men. http://open.spotify.com/user/juniorjesper6...hGsncGXzJRuW7Wd Kan skicka fyskamynt till er som har gjort till mig :) 50 kanske var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Visst, låter som ett bra pris för den lilla gärningen vi gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Har skickat 50 Fuskamynt till Jolt och xXHomerXx. Tack 360XBOX för snabbt svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 "Jesper Olssons klassfest! Alla i hela Järvsö måste gå!11!!!1!!!!11!!!1!! Jag har anordnat en tävling för låtsaspengar på fuska.se om musik tillklassfesten :pPpPppPPPPpppppP"Hur vet du vem jag är? ;O : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 "Jesper Olssons klassfest! Alla i hela Järvsö måste gå!11!!!1!!!!11!!!1!! Jag har anordnat en tävling för låtsaspengar på fuska.se om musik tillklassfesten :pPpPppPPPPpppppP" Hur vet du vem jag är? ;O : D Men seriöst, hur vet du allt? :cool: :bah: :blink: :P :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.