Pettson3 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Det är ganska coolt gammla goda tiden hette man ju grymma namn!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Alla namn jah har haft: 1: sebbbe 10, 2: Heartless, 3: INVISION, 4: Golden Star, Nu: Heaz. Mitt första inlägg fick jag bara ett svar.... :( Det var av Ness, dåvarande Trunks. Mi is nice m8.. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag hette Elle889 först sen komm Sheik och nu Fierce Diety.Den gammla tiden var ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag funderar på att byta namn till: Geforce fx... Gillar faktiskt grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Kanji:Du får ju byta om du vill men det var ett väldigt grymt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Kanji eller Geforce FX? Jag känner mig lite mer hemma i Geforce FX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag funderar på att byta namn till: Geforce fx... Gillar faktiskt grafikkortet. Lite konstigt men Kanji e grymmare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 mitt första namn var koko visst står det att jag blev medlem 2004 fast jag blev medlem 2003 jag tyckte bättre om namnet www.fuskarna.nu ljuva tider det jag minns när jag skrev inlägget hej allihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Förlåt att jag byter ämnet ett kort stund. Kanji:Jag tycker att ditt gamla namn ör bra men det som du föreslog var lite grymmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 när man skriver www.fuskarna.nu då blir det www.fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 man hette ju så grymma namn förut (som alla skrivit innan) ja hette Karata, nu heter ja karata, de e så jobbigt att ja missade K, nu ser ju mitt namn så fult ut, inte för att de ser snyggt ut annars heller, men men :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 karata vi snackade altid nästan tillsamans och jag kom ihåg när du var grupp-moderator i PROFFSGRUPPEN förlänge sen. :) det var en trevlig tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.