fhy Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 (redigerat) Jag har fått kvarnen att snurra och jag har kommit upp till en stor trat som snurrar runt med en jätte kotte i ser det utt som och jag har för mig att man ska tända den men hur? :huh: Redigerat 6 November 2010 av fhy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZXC Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Skjut den den släckta lampan med eldpil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fhy Skrivet 11 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Men hur får man eld pil? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZXC Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Du måste få Ballad of Gales och teleportera dig till mother and child island och där får du både is och eldpilar. Och Ballad of Gales får du genom att sjkuta den feta grodan som åker runt på en virvelvind med pilbåge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fhy Skrivet 28 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 :visslar: Nu är det så att jag inte har bågen heller jag nämde det i föra ämnet man ingen svarade då. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Jag har fått kvarnen att snurra och jag har kommit upp till en stor trat som snurrar runt med en jätte kotte i ser det utt som och jag har för mig att man ska tända den men hur? :huh: Jag slutade sist efter att jag tagit Master Sword, minns dock inte hur jag gjorde... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeldasplut Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Alltså! VAR är du i spelet? Du måste ha kommit till tower of the gods för att få pilbågen i allafall! Jag har nu varvat spelet 6 gånger men nu har Wii'et gått sönder. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg