wolfheart zelda=king Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 kan nån säga vad man ska göra i början det fattar jag inte :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 vilken början menar du? för först så (när de regnar) ska du gå nerdåt mot nedre delen av staden... då ser du nån som drunknar... när du gått ner och allt e bra igen... så ska du gå uppåt mot templet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starboy28 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Vad ska man göra i mocrylithous(eller vad det heter) jag har komit till ett rum med en regnbåge om man ska använda mias play ska man andvända den på någon eller <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 men kan någon ge mig en giude Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 pya statyn som e där den blåa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 vilken början menar du? för först så (när de regnar) ska du gå nerdåt mot nedre delen av staden... då ser du nån som drunknar... när du gått ner och allt e bra igen... så ska du gå uppåt mot templet... ja men han sam säger att det inte är en bra ide elle vad han hetter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 hur ska man ta den dära djinen i vault Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 när du fått reveal så kan du komma dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 fattar inte heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg