TheGuitarist Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 varför kn man installera spel och vad händer när man installerat dom på ett 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 varför kn man installera spel och vad händer när man installerat dom på ett 360? Asså jag vet inte om det är det men, mina kompisar sa att det går snabbare att ladda, inget lagg konsolen behöver inte jobba lika mycket med CDn + det blir tystare :D jag kanske har fel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Installerar man ett spel på hårddisken så funkar det spelet bättre, helt enkelt. Mindre lagg, snabbare laddningstider, såna grejer. Konsolen blir lite tystare också. Dock lär du fortfarande ha skivan i när du spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Installerar man ett spel på hårddisken så funkar det spelet bättre, helt enkelt. Mindre lagg, snabbare laddningstider, såna grejer. Konsolen blir lite tystare också. Dock lär du fortfarande ha skivan i när du spelar. Mycket tystare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.