Hoppa till innehåll

Steam

Gäst juniorjesper

Rekommendera inlägg

Gäst juniorjesper

Är det för jag har cheatat eller är det för jag var inne på en moddad server igår? Asså jag har kört med aimbot och sånt typ i ett halv år utan att det hänt något. Sen igår* kom jag in på en sån server och dan efter blev jag bannad. Jag hatar det eldade upp det kommeru ihåg?*

*Kommer med en film på moddade server snart*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Är det för jag har cheatat eller är det för jag var inne på en moddad server igår? Asså jag har kört med aimbot och sånt typ i ett halv år utan att det hänt något. Sen igår* kom jag in på en sån server och dan efter blev jag bannad. Jag hatar det eldade upp det kommeru ihåg?*

För att du fuskade.

Fusket blev väl vac-detected.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst juniorjesper

För att du fuskade.

Men jag körde inte med Cheat igår eller i dag eller nån annan dag. Det var länge sen!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

För att du fuskade.

Men jag körde inte med Cheat igår eller i dag eller nån annan dag. Det var länge sen!

Vänta här nu?

Så du har inte fuskat alls?

Men det sa du ju nyss.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Call of Duty: Modern Warfare 2

VAC is enabled on all multiplayer servers, public and private. Any modifications to the game other than editing config files can result in a VAC ban. Examples of such modifications include console enablers, VAC disablers, and server hosting mods.

A VAC ban in Modern Warfare 2 only affects Modern Warfare 2.

Important:

All VAC bans are permanent - Valve has a zero-tolerance policy for cheating and will not lift VAC bans under any circumstances.

Källa: https://support.steampowered.com/kb_article...=7849-RADZ-6869

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...