Gäst juniorjesper Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Är det för jag har cheatat eller är det för jag var inne på en moddad server igår? Asså jag har kört med aimbot och sånt typ i ett halv år utan att det hänt något. Sen igår* kom jag in på en sån server och dan efter blev jag bannad. Jag hatar det eldade upp det kommeru ihåg?* *Kommer med en film på moddade server snart* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Är det för jag har cheatat eller är det för jag var inne på en moddad server igår? Asså jag har kört med aimbot och sånt typ i ett halv år utan att det hänt något. Sen igår* kom jag in på en sån server och dan efter blev jag bannad. Jag hatar det eldade upp det kommeru ihåg?* *Kommer med en film på moddade server snart* För att du fuskade.Fusket blev väl vac-detected. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Är det för jag har cheatat eller är det för jag var inne på en moddad server igår? Asså jag har kört med aimbot och sånt typ i ett halv år utan att det hänt något. Sen igår* kom jag in på en sån server och dan efter blev jag bannad. Jag hatar det eldade upp det kommeru ihåg?* *Kommer med en film på moddade server snart* För att du fuskade.Fusket blev väl vac-detected. Men jag körde inte med Cheat igår eller i dag eller nån annan dag. Det var länge sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Är det för jag har cheatat eller är det för jag var inne på en moddad server igår? Asså jag har kört med aimbot och sånt typ i ett halv år utan att det hänt något. Sen igår* kom jag in på en sån server och dan efter blev jag bannad. Jag hatar det eldade upp det kommeru ihåg?* *Kommer med en film på moddade server snart* För att du fuskade. Fusket blev väl vac-detected. Men jag körde inte med Cheat igår eller i dag eller nån annan dag. Det var länge sen! Vänta här nu?Så du har inte fuskat alls? Men det sa du ju nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Den upptäckte väl filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 (redigerat) Call of Duty: Modern Warfare 2 VAC is enabled on all multiplayer servers, public and private. Any modifications to the game other than editing config files can result in a VAC ban. Examples of such modifications include console enablers, VAC disablers, and server hosting mods. A VAC ban in Modern Warfare 2 only affects Modern Warfare 2. Important: All VAC bans are permanent - Valve has a zero-tolerance policy for cheating and will not lift VAC bans under any circumstances. Källa: https://support.steampowered.com/kb_article...=7849-RADZ-6869 Redigerat 31 Oktober 2010 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.