Hoppa till innehåll

Tjänar Ni Pengar? + Månadspeng/veckopeng


Caspian
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag fick för 3 år sedan 300kr/månad när jag gjorde att föräldrarna bad mig om (tvätta, diska m.m, och om jag struntade i det så fick jag ingenting

Men sedan så införde morsan att jag skulle skriva upp allt jag gjort hemma som det var förut, och då fick jag mellan 3-500kr beroende årstid och hur mycket jag var hemma, så "lönen" varierade

 

Men för ca 9 månader sedan så blev jag lat och orkade inte att skriva upp vad jag gjort så jag har inte fått något sedan dess, så jag ska be morsan att vi ska gå tillbaka till det gamla systemet igen

 

Det har lett till att jag börjat använda pengar med sunt förnuft, köpa det jag vill ha, men inte massa skräp som bara ligger ilådor resten av livet (kan även vara snabbmat som jag stack iväg och köpte med kompisarna för)

 

Så nu lägger jag ut 20-50kr varje månad, men snart ska jag slösa pengar till Black Ops nu i November, fast det är defenitivt värt det. ;)

Redigerat av Majvor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...