Hoppa till innehåll

Nya Högtalare.

Gäst HiMyM8

Rekommendera inlägg

Tjenare. Jag ska köpa högtalare. Vilka ska jag välja?.

Budget: 4000;-

Ska jag köpa http://www.inet.se/artikel/6606090/logitech-z-5500-5-1 ? :)

Behöver man ett bra ljudkort för att få bästa ljudet? :)

Just nu har jag ju 0Kr, till efter julafton så kanske jag har en slant :). Ska jag vänta tills dess? Eller ska jag välja nu?; Så kanske jag sparar lite mer än vad jag igentligen gör? :D, Asså för just nu sparar jag inte ett skit. jag menar om jag väljer nu så kanske det blir "Nu måste jag spara för att få detdäär systemet.

(OS: SYSTEMET MÅSTE VARA BRA TILL MUSIK OCKSÅ /OCH TILL SPEL.)

Redigerat av HiMyM8
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Domdär såg ju lite simpla ut. Glömde säga att jag vill ha 5.1 :), Eller 7.1 ;)

Kan lova dig att du får ut bättre ljud ur dom där än skiten du länkade, fast som p12 så kanske man går efter mängden hötalare samt den "coola" designen. Du kan även se en som kommenterade att det var bättre ljud i A2:an som jag länkade än logitech skiten du länkat.

Redigerat av TJaalol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvärr inte. Jag har testat logitech z5500. Så nej. Och jag är inte p12 som dig.

vadå samt coola designen?. Logitech z5500 ligger ju på 500W - 1000W ungefär.- jag är inte dum :gitarr:

Redigerat av HiMyM8
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Tyvärr inte. Jag har testat logitech z5500. Så nej. Och jag är inte p12 som dig.

vadå samt coola designen?. Logitech z5500 ligger ju på 500W - 1000W ungefär.- jag är inte dum :gitarr:

Ojoj, p12an strikes again.

Säker på att ditt ljudkort tar 5:1 då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha står fortfarande kvar vid att dem jag länkade har bättre ljud än z5500. Somsagt skrev en som testat båda att det var bättre ljud i A2:an och om du sedan lägger på subben på det så har du det bästa ljudet för den pengen imo.

Sen så ligger z5500 totalt på 505W

Redigerat av TJaalol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...