Hoppa till innehåll

Gta Iv


Gäst juniorjesper
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst juniorjesper

Hej. Jag är på ett uppdraget när man ska dansa med en tjej. Men jag förstår inte hur man dansar xd

Ska man trycka in joysticken eller ska man röra runt den i tackt eller ska man hålla in?

 

Jag prövade att typ röra runt den i tackt och sen när det stog HOLD så höll jag in, men jag klarade det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hej. Jag är på ett uppdraget när man ska dansa med en tjej. Men jag förstår inte hur man dansar xd

Ska man trycka in joysticken eller ska man röra runt den i tackt eller ska man hålla in?

 

Jag prövade att typ röra runt den i tackt och sen när det stog HOLD så höll jag in, men jag klarade det inte.

Du Spelar The Ballad of gay tony Eftersom Det är det enda Gta Spelet man kan dansa på.

 

 

Där hart du svaret på hur du dansar Du ska röra Joysticken i takt med musiken

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej. Jag är på ett uppdraget när man ska dansa med en tjej. Men jag förstår inte hur man dansar xd

Ska man trycka in joysticken eller ska man röra runt den i tackt eller ska man hålla in?

 

Jag prövade att typ röra runt den i tackt och sen när det stog HOLD så höll jag in, men jag klarade det inte.

Du Spelar The Ballad of gay tony Eftersom Det är det enda Gta Spelet man kan dansa på.

 

 

Där hart du svaret på hur du dansar Du ska röra Joysticken i takt med musiken

 

Man kan dansa på GTA SA också.

Men vilken GTA menar du juniorjesper?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...