Torayami Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Finns de olika säsongerna på dvd? Syftar främst på de första innan advance ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Advance finns det mycket av, men resten tror jag inte finns. s: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 De som florerar mest runt internet är på engelska, förutom vissa avsnitt som klipptes bort, de finns på japanska. Lite tråkigt, för jag tycker den svenska dubben är bättre än den engelska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 1 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Jo jag vet. Har sökt runt som en galning-_-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Kontakta Tv4 och kolla om dem har kvar avsnitten någon stans? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg