Paffi Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Tjenna :P Någon som har lust att träna lite starcraft 2? eller kanske skaffa en clan med 5 medlemar =) Name: Paxxi 1v1: Silver 2v2: Gold Skall snart skaffa ny dator :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Tjenna :P Någon som har lust att träna lite starcraft 2? eller kanske skaffa en clan med 5 medlemar =) Name: Paxxi 1v1: Silver 2v2: Gold Skall snart skaffa ny dator :P Vad har det med saken att göra? ONT: Spelar inte Sc men hade annars kunnat lira:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Tjenna :P Någon som har lust att träna lite starcraft 2? eller kanske skaffa en clan med 5 medlemar =) Name: Paxxi 1v1: Silver 2v2: Gold Skall snart skaffa ny dator :P Vad har det med saken att göra? ONT: Spelar inte Sc men hade annars kunnat lira:) sc2 kräver en ganska decent dator, svårt att spela med lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 4 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Tjenna :P Någon som har lust att träna lite starcraft 2? eller kanske skaffa en clan med 5 medlemar =) Name: Paxxi 1v1: Silver 2v2: Gold Skall snart skaffa ny dator :P Vad har det med saken att göra? ONT: Spelar inte Sc men hade annars kunnat lira:) Då får du skaffa ;) enligt mig är det det roligaste RTS spelet hittils :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 (redigerat) Jag skulle kunna vara med, är inte så bra men gillar att spela. Är brons 28 fast har fått in några bra taktiker så kan spela. EDIT: Stavfel. Redigerat 4 November 2010 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 (redigerat) Jag skulle kunna vara med, är inte så bra men gillar att spela. Är broms 28 fast har fått in några bra taktiker så kan spela. wtf har man bromsar i sc2?;) Sc2 är typ som wc3 eller har jag fattat det fel? Redigerat 4 November 2010 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Jag skulle kunna vara med, är inte så bra men gillar att spela. Är broms 28 fast har fått in några bra taktiker så kan spela. wtf har man bromsar i sc2?;) Sc2 är typ som wc3 eller har jag fattat det fel? nej det är inte som wc3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 4 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 (redigerat) Jag skulle kunna vara med, är inte så bra men gillar att spela. Är brons 28 fast har fått in några bra taktiker så kan spela. EDIT: Stavfel. Härligt :P Det kvittar om du inte e bra man tränar ju för att bli bättre och ge varandra tips ;) Skall bara lägga upp min Character Code :P EDIT: Mitt namn: Paxxi Min kod: 418 ;) Redigerat 4 November 2010 av Paffi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.