Apoca Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Korn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Jupps men vilken låt ? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Förlåt för dubbel posten men Låten är Korn - Trash Nu får någon annan skriva en låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jag kan ta en igen: Risin' up back on the street, Did my time, took my chances Went the distance now I'm back on my feet Just a man and his will to survive So many times, it happens too fast, You trade your passion for glory, Don't lose your grip on the dreams of the past, You must fight just to keep them alive *Ref*: It's the ___ __ ___ _____, It's the thrill of the fight, Rising up to the challenge of our rival, And the last known survivor Stalks his prey in the night, And he's watching us all With the ___ __ ___ _____. *Ref* Face to face out in the heat, Hangin' tough, stayin' hungry They stack the odds still we take to the street For the kill, with the skill to survive *Ref* Risin' up straight to the top, Had the guts, got the glory Went the distance, now I'm not gonna stop Just a man and his will to survive puh, de va jobbigt _ = Låtens titel Den här låten e ganska lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 ja välldigt lätt eye of the tiger i rocky sj orkar jag inte skriva en låt så varsågoda alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Du har ju inte svarat rätt på gruppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Ok, ingen verkar kunna de, dom heter survivor, nu e de bara att skriva en låt, vem som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 jag tar en svensk: fast du gjort allt vad man ska, du e artig du e glad och du har tränat bort din dumma dialekt men ingen sörjer när du dör, ingen ska sakna det du gör ingen vill veta var ** **** *** ***** censurerade för annars hade det blivit för lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Ingen vill veta vart du köpt din tröja ;).. Ngn annan får ta ngn, jag kommer inte på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Okej,jag tar en: Jag tar bara början av låten I tried to kill the pain But only brought more I lay dying And I'm pouring crimson regret betrayal I'm dying praying bleeding and screeming Am I too lost to be saved Am i too lost Det är nog bara dom som har hört låten som vet vilken det är ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Jo, jag har också en liten kännsla av de ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 (redigerat) Det var Torniquet med Evanescence Eftersom ingen kunde så tar ja nu en annan låt: Now I will tell you what I've done for you 50 Thousand tears I've cried Screaming deceiving and bleeding for you And you still won't hear me Don't want your hand this time I'll save myself Maybe I'll wake up for once Not tormented daily defeated by you Just when I thought I'd reached the bottom I'm dying again Ganska lätt ;) Redigerat 15 Juli 2004 av Mihawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.