Karata Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 det här då: Vers 1 Mina damer och herrar nu rullar bollen Ta kontrollen så äran blir behållen Vi ska salta, kruta ta sats å skjuta Stenhårda skott få publiken att njuta Ljungberg trixar som Maradona Har koll på bollen, så ingen får låna Höger, vänster fintar och drar Sveriges landslag, saken är klar Sång vers Åh, åh (el. Sverige) Vi har längtat så länge men Åh, åh Nu vi är äntligen här så Åh, åh Nu ska alla höra Den svenska klacken köra Refräng In med bollen i mål, (repeteras) Vers 2 Nu visar vi vilja och höjer taket Så kom igen nu Sverige ända in i kaklet Skickar upp dom på läktar en efter en Hör korvgubben fråga ”Är du här igen? Slå sköna mackor! Det är klappat och klart Mål mera mål, mera mål i en ruskig fart Titta och njut när Sverige ångar på Det är faktiskt det som får pälsen att stå HALLÅÅÅÅ!!! DU SVARADE FEL!!! DÅ FÅR DU INTE SVARA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 QUOTE ebba grön-staten o kapitalet va? ok nu tar ja en: Save your prals it's the one you forget my son to include everyone I took you in always thin keep your freaks from in til the sandman comes Sleep with one I obey creeping you pillow Exit light Enter night Det var bara en liten bit av låten men det måste ju va lite svårt. Ledtråd:Det är en låt med det bandet som var i Göteborg det här året det var fel okså e det väll metalica -enter sandman nu tar ja en ja svarade rätt och så va hanns svar fel min föra låt var charta 77-ensam kvar här e min då WHAT WE'VE GOT HERE IS FAILURE TO COMMUNICATE SOME MEN YOU JUST CAN'T REACH... SO, YOU GET WHAT WE HAD HERE LAST WEEK WHICH IS THE WAY HE WANTS IT! WELL, HE GETS IT! N' I DON'T LIKE IT ANY MORE THAN YOU MEN." LOOK AT YOUR YOUNG MEN FIGHTING LOOK AT YOUR WOMEN CRYING LOOK AT YOUR YOUNG MEN DYING THE WAY THEY'VE ALWAYS DONE BEFORE LOOK AT THE HATE WE'RE BREEDING LOOK AT THE FEAR WE'RE FEEDING LOOK AT THE LIVES WE'RE LEADING THE WAY WE'VE ALWAYS DONE BEFORE ganska lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 den var svår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) ja kanske ska ta en ny den kanske var svår.... men det var iaf guns n' roses - civil war den här e nog lite lättare Once upon a time Not so long ago Tommy used to work on the docks Union's been on strike He's down on his luck...it's tough, so tough Gina works the diner all day Working for her man, she brings hom her pay For love - for love She says: We've got to hold on to what we've got 'Cause it doesn't make a difference If we make it or not We've got each other and that's a lot For love - we'll give it a shot Redigerat 9 Juni 2004 av nikee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 oohh... den va svår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) ja kanske ska ta en ny den kanske var svår.... men det var iaf guns n' roses - civil war den här e nog lite lättare Once upon a time Not so long ago Tommy used to work on the docks Union's been on strike He's down on his luck...it's tough, so tough Gina works the diner all day Working for her man, she brings hom her pay For love - for love She says: We've got to hold on to what we've got 'Cause it doesn't make a difference If we make it or not We've got each other and that's a lot For love - we'll give it a shot Livin' on a prayer, Bon Jovi, vet vad låten heter men inte artisten eftersom jag har punk ska vs:en så jag testa att söka på Livin' on a prayer och då kom massor av Bon Jovi snubbar upp. (nikee bra musik stil du har, diggar du 70-80 tals rock eller?) vet inte men nu har jag gissat rätt påett flertal så nu tänkte jag lägga in en, gissa på ni, tror nästan Ytterman kan denna, ledtråd (som syns) svensk punk låt "nu ska vi ge oss av sa lilla björnen till sin vän nu ska vi ut i världen för att söka sanningen vi ska ge oss av i morrondag att söka panama för det är våra drömmars mål, och där luktar banan de packade lite saker och de låste till och gick de knallade över bron och lämnade huset sitt den dagen så sken solen den dagen när de drog den dagen så sken solen och de trallade och log" Redigerat 10 Juni 2004 av Apocalypse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 NÄÄÄ jag har ingen aning! Den var svår trots att den är på svenska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 (redigerat) Livin' on a prayer, Bon Jovi, vet vad låten heter men inte artisten eftersom jag har punk ska vs:en så jag testa att söka på Livin' on a prayer och då kom massor av Bon Jovi snubbar upp. (nikee bra musik stil du har, diggar du 70-80 tals rock eller?) vet inte men nu har jag gissat rätt påett flertal så nu tänkte jag lägga in en, gissa på ni, tror nästan Ytterman kan denna, ledtråd (som syns) svensk punk låt "nu ska vi ge oss av sa lilla björnen till sin vän nu ska vi ut i världen för att söka sanningen vi ska ge oss av i morrondag att söka panama för det är våra drömmars mål, och där luktar banan de packade lite saker och de låste till och gick de knallade över bron och lämnade huset sitt den dagen så sken solen den dagen när de drog den dagen så sken solen och de trallade och log" den var lätt den det e charta 77 -lilla björn och lilla tiger då tar ja en till da When you were young and your heart was an open book You used to say live and let live you know you did you know you did you know you did But if this ever changin in which we live in Makes you give in and cry Say live and let die Live and let die What does it matter to ya When ya got a job to do Ya got to do it well You got to give the other fella hell Redigerat 11 Juni 2004 av nikee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag är inget vidare bra på sånt här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 då tar ja en till da When you were young and your heart was an open book You used to say live and let live you know you did you know you did you know you did But if this ever changin in which we live in Makes you give in and cry Say live and let die Live and let die What does it matter to ya When ya got a job to do Ya got to do it well You got to give the other fella hell live and let die, guns n roses, igen.! :P den är typ musiken till en James Bond film.. en till från mig då eftersom jag nästan vet att det är rätt: High above the mucky-muck Castle made of cloud... There sits ________ Sitting oh-so-proudly. nothing much to say When you're high above the mucky-muck... Yeaaauh! Yeuh! CHORUS: _________ What is the secret of your power?! _________ Won't you take me far away from the mucky-muck, man? now it's time for me to tell you about Young Nastyman arch-rival and nemesis of _________ With powers *comparable* to _____________! (ledtråd, det är huvudpersonen i school of rock som sjunger i låten, det är hans grupp som spelar den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 man kan ju int ta bort låt namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Nä jag tycker att man ska skriva allt och så behöver man inte nämna om låtnamnet är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.