nikee Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 ja tycker inte man ska ta bort nåra bokstäver om man inte vill ha med låt namnet så kan man väll ta ett styke där det inte står Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 ja tycker inte man ska ta bort nåra bokstäver om man inte vill ha med låt namnet så kan man väll ta ett styke där det inte står det är låt namnet som står där, och det är liksom det som finns med i varje vers, och om mna vet vart det ska stå så kanske man kommer ihåg låten... skriver en ny eftersom det inte är nogon som verkar veta låten... det är en ganska simpel låt... nerklippt men man förstå fortfarande vad det är för låt (ledtråd det här är inte på orginal språket) You You hate You hate me You You hate You hate me You hate me You hate me to say You hate me to say You hate me to say And I did not obey Will you until deaths a sever Be a bride to her forever Will you until deaths a sever Be a bride to her forever förra låten var Wonderboy, Tenacious D. det är Jack Black som sjunger med sin bror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 ingen har svarat på låten på 4 dar så ja tycker du elle nån annan tar en ny låt. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 okej skriv en ny låt, förra var rammstein, you hate me, eller du hast(eller något) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 vem ska skriva nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 vet inte vem som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Då tar jag nästa låt. You are wrong, fucked, and overrated I think I'm gonna be sick and it's your fault This is the end of EVERYTHING You are the end of EVERYTHING I haven't slept since I woke up And found my whole life was a lie, motherfucker This is the end of EVERYTHING You are the end of EVERYTHING Shallow skin, I can paint with pain I mark the trails on my arms with your disdain Everyday it's the same - I LOVE, YOU HATE But I guess I don't care any more... Fix my problems with the blade While my eyes turn from blue to gray God, the worst thing happened to me today But I guess I don't care anymore... Jag ÄLSKAR denna låt, jag lyssnar på den just nu...f*n VA BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Är det ingen som kan? =( Everything Ends av Slipknot. Det här säjer jag bara för att jag åker bort snart...nu kan vem som helst komma med en låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jag har en Running out of ways to run I can't see, I can't be Over and over and under my skin All this attention is DOING ME IN! F**K IT ALL! F**K THIS WORLD! F**K EVERYTHING THAT YOU STAND FOR! DON'T BELONG! DON'T EXIST! DON'T GIVE A SHIT! DON'T EVER JUDGE ME! Picking through the parts exposed Taking shape, taking shag Over and over and under my skin All this momentum is DOING ME IN! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metallica Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jag har en Running out of ways to run I can't see, I can't be Over and over and under my skin All this attention is DOING ME IN! F**K IT ALL! F**K THIS WORLD! F**K EVERYTHING THAT YOU STAND FOR! DON'T BELONG! DON'T EXIST! DON'T GIVE A SHIT! DON'T EVER JUDGE ME! Picking through the parts exposed Taking shape, taking shag Over and over and under my skin All this momentum is DOING ME IN! :P ja vet de e slipknot med surfacing nu e de min tur Darkness imprisoning me All that I see Absolute horror I cannot live I cannot die Trapped in myself Body my holding cell Landmine has taken my sight Taken my speech Taken my hearing Taken my arms Taken my legs Taken my soul Left me with life in hell rätt lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 det är någon hårdrocklåt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (redigerat) One Med Metallica Jag har en till Willst du bis der tod euch scheide Treu ihr sein für alle tage NEIN Willst du bis zum tod der scheide Sie lieben auch in schlechten tagen NEIN Redigerat 27 Juni 2004 av CiR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.