💬
Logga in
Fuska.se

Fråga Angående Tråden "vad Har Du Gjort Idag"

30 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Den 26 oktober (kan ha varit 27) så skickade jag ett PM till raptomex, med nästan samma fråga som jag nu ska ställa. Men eftersom jag inte fått något svar ännu, så frågar jag här då både moderatorer och andra medlemmar kan svara på.

Den 26 så skrev raptomex i tråden "vad har du gjort idag", om att man skulle skriva vad man gjort idag, inte om vad man skulle göra.

Därför skickade jag alltså PMet, jag frågade efter att få göra en "vad ska du göra idag"-tråd, eftersom man är väldigt rädd över att få varningar här för minsta lilla.

Så, jag ställer samma fråga till moderatorer, admin och övriga medlemmar.

Sen så om det inte passar med en sådan tråd, så tycker jag att det ska tillåtas att skriva om vad man ska göra senare också. Det blir en intressantare tråd då också.

Nivå 7 · Fuskare

Principen är väl.. fin, eller nåt.

Men seriöst, det är inte intressant att läsa "jag ska spela tv-spel/något annat" sida efter sida.

Å andra sidan tycker jag inte det är intressant med en sådan tråd överhuvudtaget, oavsett om folk skriver om hur de planerar att utforska Kongos djungel, för i ärlighetens namn; vem bryr sig egentligen?

5 Nov 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag håller med Simple lite

Men man kanske kan skriva vad man har planerat för dagen som inte är spelrelaterat.

Och inte heller "skola", utan något som man inte gr så ofta, som att åka på en cup eller något?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Men man kanske kan skriva vad man har planerat för dagen som inte är spelrelaterat.

Och inte heller "skola", utan något som man inte gr så ofta, som att åka på en cup eller något?

Håller med. Skulle vara bättre med en tråd typ "speciella händelser idag?".
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Indeed.

Vilka är på att jag gör en sån tråd?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Indeed.

Vilka är på att jag gör en sån tråd?

Inga är med om att du ska göra en sån tråd.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Är inga med på det? Det är min faster! :o

Men gör en sån tråd om du vill.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Är inga med på det? Det är min faster! :o

Men gör en sån tråd om du vill.

Okej :P
Nivå 8 · Veteranfuskare

Nu vill jag inte ge mig in i något bråk, men jag tycker att det är kul att du är 13, men kallar en 12-åring för skitunge.

OnT: Nu är väll "problemet" löst när vi har en tråd för speciella händelser?

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #10

Egentligen inte. Jag var mer ute att få en tråd "Vad ska du göra idag", eftersom enligt rapotmex får man inte skriva om det i den nuvarande tråden.

Eller så att man kan skriva om båda sakerna i vad har du gjort idag tråden.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ah, just det. Läste inte första posten förra gången jag kikade i tråden, hade glömt vad tråden handlade om. xD

Men om han har sagt så så är det väll bara att göra en sån tråd. Du lär knappast få varning för det, jag tycker att det är fel om de ens skulle ge tillsägelse.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Vi behöver någon form av "skräpforum" där man kan lägga sådana här trådar!

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #13

Fanns ju ett lekforum förut, något liknande kanske det skulle finnas. Där lite oseriösare trådar finns, och man får inte FR eller FM där.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Fanns ju ett lekforum förut, något liknande kanske det skulle finnas. Där lite oseriösare trådar finns, och man får inte FR eller FM där.

Andra delen av Fuska finns redan. ;)
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #15

Tråden speciella händelser idag, låstes.

Någon moderator borde komma in och svara vad vi egentligen skall göra :). Det är enligt mig antingen att skapa en ny tråd om vad man ska göra, eller ta det i den redan befintliga tråden.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Tråden speciella händelser idag, låstes.

Någon moderator borde komma in och svara vad vi egentligen skall göra :). Det är enligt mig antingen att skapa en ny tråd om vad man ska göra, eller ta det i den redan befintliga tråden.

Indeed, fick en tillsägelse.

Tror jag har 1 eller 2 tillsägelser till innan en till varning.

Och då blir jag bannad...

Nivå 5 · Fuskare

Det är inte så himla kul att läsa att man har kört bil i gta iv och sedan mördat en snubbe, sånt borde tas i Vad gör du i spelens värld. Ett skräpforum som Simple föreslog skulle skulle nog funka ganska så bra.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag ser två rimliga alternativ:

1. Förbjud trådar av typen "Vad har du gjort/ska du göra?"

2. Skapa ett forum där man kan lägga sådan skit.

Ett annat alternativ är väl att strunta i att göra något eftersom det inte är ett seriöst problem.

Ska jag vara ärlig fattar jag inte varför man vill ha sånna trådar alls (förutom att smygspamma till sig rank).

Senast ändrad:

6 Nov 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Vi behöver någon form av "skräpforum" där man kan lägga sådana här trådar!

Yes, indeed.

Nivå 0 · Nykomling

Visserligen är jag ny här, men..

Den skiten kan du ta på FaceBook, där kanske fler är intresserade av vad för spännande vardagssysslor du ska utföra, som t.ex göra läxor, städa rummet eller åka på någon jävla bandyträning... ingen är så intressant att jag har lust att följa deras liv i extrem detalj.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in