22DwX2Rke6B5zm7I Skrivet 4 November 2010 Rapport Skrivet 4 November 2010 (redigerat) Hej, jag undrar över en sak eftersom min hörlurs kontakten är sönder (ni vet den gröna.) Men när jag sätter in den i den blåa kontakten så funkar det, och det är väl inte meningen med det? Redigerat 4 November 2010 av OpeningTitles Citera
22DwX2Rke6B5zm7I Skrivet 4 November 2010 Författare Rapport Skrivet 4 November 2010 (redigerat) Hej, jag undrar över en sak eftersom min hörlurs kontakten är sönder (ni vet den gröna.) Men när jag sätter in den i den blåa kontakten så funkar det, och det är väl inte meningen med det? Får man ens göra det? Om det fungerar i den blåa så kör på den ;) Okej, så det händer inget :)? Bra, då kan jag spela Counter Strike Source utan att någon hör det :) Så inte min mamma behöver säga att jag ska sänka volymen. Redigerat 4 November 2010 av OpeningTitles Citera
majskolv Skrivet 4 November 2010 Rapport Skrivet 4 November 2010 Får man ens göra det?Lol? fbi, kan komma och ge dig 25år bakom galler OnT: kolla i inställningarna Citera
22DwX2Rke6B5zm7I Skrivet 4 November 2010 Författare Rapport Skrivet 4 November 2010 Får man ens göra det?Lol? fbi, kan komma och ge dig 25år bakom galler OnT: kolla i inställningarna Vart inställningar menar du? Citera
majskolv Skrivet 4 November 2010 Rapport Skrivet 4 November 2010 (redigerat) hehe, läste det som det inte hördes nåt i cs Redigerat 4 November 2010 av majskolv Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.