WishCookie Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Gud, jag skrattade så himla mycket. Hon är 20 och fortfarande seriöst dum. Omg ni måste kolla. o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antagonist Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Ja du skrattade säkert gott åt hennes gränslösa dumhet och kände dig själv säkert både överlägsen och smart, ända tills.. .. du fick reda på att du gått på hennes otroligt genomskinliga trick för att generera mer uppmärksamhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 6 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 (redigerat) Ja du skrattade säkert gott åt hennes gränslösa dumhet och kände dig själv säkert både överlägsen och smart, ända tills.. .. du fick reda på att du gått på hennes otroligt genomskinliga trick för att generera mer uppmärksamhet. Jag kände mig inte överlägsen eller överlägsen smart. Jag visste ju att hon inte var seriös men det lät så dumt att det inte kunde vara sant lol. Redigerat 6 November 2010 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 (redigerat) Gud, jag skrattade så himla mycket. Hon är 20 och fortfarande seriöst dum. Omg ni måste kolla. o.o Ja du skrattade säkert gott åt hennes gränslösa dumhet och kände dig själv säkert både överlägsen och smart, ända tills.. .. du fick reda på att du gått på hennes otroligt genomskinliga trick för att generera mer uppmärksamhet. Jag kände mig inte överlägsen eller överlägsen smart. Jag visste ju att hon inte var seriös men det lät så dumt att det inte kunde vara sant lol. :rolleyes: Redigerat 7 November 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 7 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Ja du skrattade säkert gott åt hennes gränslösa dumhet och kände dig själv säkert både överlägsen och smart, ända tills.. .. du fick reda på att du gått på hennes otroligt genomskinliga trick för att generera mer uppmärksamhet. Jag kände mig inte överlägsen eller överlägsen smart. Jag visste ju att hon inte var seriös men det lät så dumt att det inte kunde vara sant lol. :rolleyes: Man skriver ju bara så? Jag skriver så. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Om hon inte är seriös är det ju inge kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 7 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Om hon inte är seriös är det ju inge kul... Jo, jag tycker det :D Det låter så dumt när hon snackar om en massa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 (redigerat) Hon är 20 och fortfarande seriöst dum.hahahahahahaha Redigerat 8 November 2010 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 8 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Hon är 20 och fortfarande seriöst dum.hahahahahahaha Okej? Och de var roligt för att? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 det är en kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 11 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 det är en kille Blind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 nej men du är tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.