LOLOL Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Hette Najca förut, men råkade byta till PPPHette Najca för det var mitt smeknamn i 3:an, Heter Nisse IrlDu kan byta namn, vet du väl? OnT: Jag heter LOLOL för jag kom inte på nåt. Tänkte på ordet "LOL", som ni vet vad som menas med det. Dubblade ordet. Men nu vill jag inte byta för då kommer mitt kändisnamn inte finnas mer. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 var ett random namn på min gamla Xbox Live gamertag men använder det inte dock för det e hos pappa :P och jag använder DarkRottweiler nu men dock har jag inge internet genom ethernet uttaget i lägenheten för jag har flyttat :( och vi har inte råd heller :((((((((((((((((((((((((((( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.