Ryssfemma Skrivet 11 November 2010 Rapport Skrivet 11 November 2010 (redigerat) Produkten finns inte längre Har en Xbox 360 120gb Elite samt moddad med iXtreme LT firmwaren som jag vill bli av med. Anledningen är att jag inte använder den så ofta. Knappt använd, ser man på att min gamescore bara är på 860. Vad som ingår: Xbox 360 Elite + iXtreme LT 120GB Hårddisk Cirka 2 månader aktiv livekonto med guldmedlemskap 1 handkontroll Originalkartongen Power adapter SCAR L kablar för att koppla in det till TV Spel som ingår FIFA 10 FIFA 11 Red Dead Redemtpion Mirror's Edge Pro Evolution Soccer 11 (PES 11) PURE Lego Batman Mafia II Saints Row 2 Nintey Nine Nights Kvitto och garantin gäller till slutet av 2012, kvitto finns för PSXCARE om du skulle behöva uppdatera iXtreme till en nyare version. Kan eventuellt bytas mot en iPhone, HTC Desire, Nokia N8, PS3 om suget väcks i mig och ni är intresserade. Pris 2000kr, prutbart men inga fantasipriser, finns i Stockholm. Redigerat 12 November 2010 av Ryssfemma Citera
GamesDean Skrivet 11 November 2010 Rapport Skrivet 11 November 2010 Går det att spela online? Har isåfall kanske en kompis som skulle vara intresserad Offtopic: Tråden borde ligga i köp&sälj ;) Citera
Ryssfemma Skrivet 11 November 2010 Författare Rapport Skrivet 11 November 2010 Ja det kan man, jag tror även det är 2 månader kvar att spela på som guldmedlem. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.