BF2Soldier Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 tja! jag är på en bana tror den sista men när jag blir nedslagen av en kille så fastnar han och siktar med en pistol mot mig hela j*vla tiden... nån som vet vad jag kan göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 tja! jag är på en bana tror den sista men när jag blir nedslagen av en kille så fastnar han och siktar med en pistol mot mig hela j*vla tiden... nån som vet vad jag kan göra? Menar du att du dog, började om, så var samma kille där och dödade dig? Hände mig en gång under singleplayer, lägg dig ner så fort du börjar och skjut :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 11 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Nej alltså det är meningen att man ska bli nedslagen :S :P för att man typ slog ner honom innan :D men då så ska han typ prata med ens person, först så får han en ak en så får han tillbaka sin pistol o då laggar han fast, men en tv-apparat bakom honom rör sig fortfarande... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 13 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Fixade det, moderator kan låsa tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg