Kevve Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Jag skulle vilja ha en lätt CMS som jag kan bygga en hemsida runt. Allt den behöver ha är en simpel admin panel där du kan skriva nyheter etc och lätt kunna posta dom på min framsida med ett upplägg jag väljer själv. Skulle även vilja kunna redigera text på mina sidor också, men det är inget måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 wordpress är väldigt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 wordpress är väldigt enkelt.Wordpress är inte lätt alls. Det är stooort, jag sa att jag vill ha en liten cms. Inte en massiv all included blogg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 wordpress är väldigt enkelt.Wordpress är inte lätt alls. Det är stooort, jag sa att jag vill ha en liten cms. Inte en massiv all included blogg. Snacka med en kille som heter Linus, en jäkel på att bygga CMS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Enligt mig själv så är mitt CMS väldigt enkelt. http://4morefun.net/news/4/cms-waaquum-v1 Där står det om CMSet. Säg till om du vill ha den nyare versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Enligt mig själv så är mitt CMS väldigt enkelt.http://4morefun.net/news/4/cms-waaquum-v1 Där står det om CMSet. Säg till om du vill ha den nyare versionen.Lite offtopic men tack för CMSet ska testa det nu. //ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.