Proccito Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Tjenare Jag försöker lära mig "Send me an Angel" av "the scorpions" men hittar inte hur man spelar fingespelet Så jag undrar om någon skulle kunna hjälpa mig att hitta det. Jag menar inte accorden utan såkallade "guitar-tabs" Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 http://www.ultimate-guitar.com/tabs/s/scor...el_ver2_tab.htm Vet inte om den stämmer, men det är upp till dig att ta reda på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 tack men det kändes inte riktigt rätt när jag spelade. du får gärna leta vidare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Ah, fast den stämde bra när jag själv spelade igenom den nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.