💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Är Er Senaste Resa.

70 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Jag är i Paris nu.

Tycker att alla är relativt otrevliga och vägrar prata engelska med turister som inte kan deras språk...

Såg eifeltornet idag och kan inte påstå att det var så häftigt :( lika ballt som att se Stockholms stora golfboll.

Luktar piss i varje tunnel om man går längs den dära floden som rinner genom staden.

Skulle hellre åkt till till något soligt ställe som typ turkiet, även om vi har haft 20+ idag

Nivå 9 · Veteranfuskare

Var på Sydting i Skåne, bil nio timmar ned och runt 7 upp. =D

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag är i Paris nu.

Tycker att alla är relativt otrevliga och vägrar prata engelska med turister som inte kan deras språk...

Såg eifeltornet idag och kan inte påstå att det var så häftigt :( lika ballt som att se Stockholms stora golfboll.

Luktar piss i varje tunnel om man går längs den dära floden som rinner genom staden.

Skulle hellre åkt till till något soligt ställe som typ turkiet, även om vi har haft 20+ idag

Precis vad jag tyckte med när jag var där. Sketet och jobbigt bara. Hade dock hellre åkt till Japan än Turkiet. Ja, jag vill ju inte till Japan nu, med tanke på vad som händer där borta, men då hade det varit nice.

OnT: In till byn för att fiska och sno cigg.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Var nog till Umeå, före det till Finland(Torneå/Haparanda) och före det till London. :)

10 Apr 2015
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Senaste resan var upptill Stockholm med de nya expresstågen (MTR Express).

Nivå 13 · Mästerfuskare

Jag var nere i köket och hämtade kvällsmat för två timmar sen.

Senast ändrad:

3 — visa vilka
11 Apr 2015
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag var nere i köket och hämtade kvällsmat för två timmar sen.

Tog du bilder?
3 — visa vilka
360Xbox, admin, Dave37
12 Apr 2015
Nivå 10 · Veteranfuskare

Till Dingle och tillbaka

23 May 2015
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Till Polen och sedan tillbaka via Tyskland till Sverige.

3 Jun 2015
Nivå 5 · Fuskare ImbazFührer

2km till ICA, nu hemma vid datorn.

Nivå 6 · Fuskare

Brevlådan ca 50m, ja det var hårt och jobbigt och inget jag rekommenderar till någon 9/10 ok

FubbisRidesOn reagerade på det här

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in