barca10 Skrivet 24 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 så ingen vill ha piplup det var ju snällt :angry: :( Varför vill du ge ut en shiny piplup när dom är så ovanliga och inte behålla själv? för att jag kläcker pokemonägg som är shiny piplup som jag sen ger ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Men shinies är ju väldigt sällsynta? s:s:SS:sS:s:SSS: Du går väl inte och kläcker 8192 ägg bara för att ge bort till någon random person, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
barca10 Skrivet 24 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Men shinies är ju väldigt sällsynta? s:s:SS:sS:s:SSS: Du går väl inte och kläcker 8192 ägg bara för att ge bort till någon random person, eller? jo,faktiskt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Men shinies är ju väldigt sällsynta? s:s:SS:sS:s:SSS: Du går väl inte och kläcker 8192 ägg bara för att ge bort till någon random person, eller? jo,faktiskt :lol: Shat, om jag var du skulle jag kalla på en moderator och stänga tråden. Den enda shiny jag fått e floatzel. :bah: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
barca10 Skrivet 26 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Men shinies är ju väldigt sällsynta? s:s:SS:sS:s:SSS: Du går väl inte och kläcker 8192 ägg bara för att ge bort till någon random person, eller? jo,faktiskt :lol: Shat, om jag var du skulle jag kalla på en moderator och stänga tråden. Den enda shiny jag fått e floatzel. :bah: <_< vill du ha eller inte för jag kan skaffa om du vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 så ingen vill ha piplup det var ju snällt :angry: :(Vi är inte taskiga för att vi inte vill ha den, det är DU som är dum mot dig själv och inte behåller den. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 suck... Ok? Jag vill ha :D Friend Code: 1549 1893 8539 Vad är din Friend Code? Får väl se om det är troll eller inte?! ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
barca10 Skrivet 26 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 suck... Ok? Jag vill ha :D Friend Code: 1549 1893 8539 Vad är din Friend Code? Får väl se om det är troll eller inte?! ^^ jag har ingen friend code om man måste ha så kan ni sluta kolla hit men annars vilken tid vill du ha och vilken dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 (redigerat) suck... Ok? Jag vill ha :D Friend Code: 1549 1893 8539 Vad är din Friend Code? Får väl se om det är troll eller inte?! ^^ jag har ingen friend code om man måste ha så kan ni sluta kolla hit men annars vilken tid vill du ha och vilken dag Hur hade du tänkt byta med honom om du inte vet din friend code? Ni bor ju troligtvis i olika delar av landet. Redigerat 26 November 2010 av Antonioz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 suck... Ok? Jag vill ha :D Friend Code: 1549 1893 8539 Vad är din Friend Code? Får väl se om det är troll eller inte?! ^^ jag har ingen friend code om man måste ha så kan ni sluta kolla hit men annars vilken tid vill du ha och vilken dag Jag dog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Urspårat... låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg