Sinor8 Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 Planerar ett gigantiskt mod till Fallout 3, New York. Kommer bli som en DLC ungefär. Söker också ett team till detta. Söker följande: 2x Som kan göra nya objekt. Föremål och hus o.s.v... 1x Någon med talang för att göra interios, själv saknar jag det där lilla extra... 1x Någon med en ljudrigg och många vänner som kan bidra med röster. 1x Som kan göra nya "worldspaces". Förstår mig inte på det... Alla kommer få credits såklart, även röstkaraktärerna. Kommer lägga upp detta i flera forum så om du skickar in svar var beredd på att någon annan hann före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 Fel site att fråga om sånt här. Om du inte är riktigt begåvad 13 åring kommer detta att misslyckas. Vad är det du har tänkt att göra förutom storyn? Varför tror du att någon villa arbeta åt dig gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinor8 Skrivet 15 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 (redigerat) 1. Jag är ingen nybörjare till G.E.C.K om du tror det. Har lagt upp några mod på Nexus både till Fallout 3, Fallout NW och Oblivion. 2. Städerna, kartor, npc's, kommer nog göra en massa mer eftersom och som du skrev storyn. 3. Finns nog en massa folk som kan tänka sig att göra något av detta för att träna. Eller rent av för att vara schysta. Infogar storyn så du får läsa, om ens den duger för dig. The_Story.txt Kan ni skriva vad ni tycker om den. Håller på med den första quest storyn redan. Redigerat 15 November 2010 av Sinor8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 Kul att du faktiskt kan något innan du ber om hjälp av andra. Här på fuska har vi sett allt för många spelrelaterade projekt läggas ner. Men du är fortfarande på fel site, tror inte det finns så många här på fuska som faktiskt kan någonting om att modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 Skulle kunna hjälpa till lite, kan ju göra röster men det får väl vara något barns röst, och man kan ju alltid ändra på röster. Kan plugga på lite och göra andra saker också, säg bara vad du vill att jag ska göra så pluggar jag på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 Lycka till säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinor8 Skrivet 15 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 (redigerat) Röster brukar vara det svåraste att få tag på. Vet inte om det kommer vara så mycket barn, men några finns det ju alltid. Är det säkert att du inte kan göra vuxna röster? Skulle vara grymt om du kunde. Förutom allt detta skulle de vara grymt om du kunde hitta en karta över stan, behöver inte vara hela, men åtminstonde så du får med frihets gudinnan och ganska mycket stad. The_Story.txt Redigerat 15 November 2010 av Sinor8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 (redigerat) Skulle hellre vilja ta detta via Skype eller Msn blir lättare då. Kan ju iaf kanske göra röster till vuxna personer men får andvända röst förändrare(kommer inte ihåg vad det heter), och du ville ha karta över NYC right? Redigerat 16 November 2010 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinor8 Skrivet 16 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Ge mig din hotmail i ett pm så kan vi snacka mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 skickat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.