Hoppa till innehåll

Fallout 3 Ny


Sinor8
 Dela

Rekommendera inlägg

Planerar ett gigantiskt mod till Fallout 3, New York. Kommer bli som en DLC ungefär. Söker också ett team till detta.

Söker följande:

2x Som kan göra nya objekt. Föremål och hus o.s.v...

1x Någon med talang för att göra interios, själv saknar jag det där lilla extra...

1x Någon med en ljudrigg och många vänner som kan bidra med röster.

1x Som kan göra nya "worldspaces". Förstår mig inte på det...

 

Alla kommer få credits såklart, även röstkaraktärerna. Kommer lägga upp detta i flera forum så om du skickar in svar var beredd på att någon annan hann före.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Jag är ingen nybörjare till G.E.C.K om du tror det. Har lagt upp några mod på Nexus både till Fallout 3, Fallout NW och Oblivion.

 

2. Städerna, kartor, npc's, kommer nog göra en massa mer eftersom och som du skrev storyn.

 

3. Finns nog en massa folk som kan tänka sig att göra något av detta för att träna. Eller rent av för att vara schysta.

 

Infogar storyn så du får läsa, om ens den duger för dig.

 

The_Story.txt

 

Kan ni skriva vad ni tycker om den. Håller på med den första quest storyn redan.

Redigerat av Sinor8
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Röster brukar vara det svåraste att få tag på. Vet inte om det kommer vara så mycket barn, men några finns det ju alltid. Är det säkert att du inte kan göra vuxna röster? Skulle vara grymt om du kunde. Förutom allt detta skulle de vara grymt om du kunde hitta en karta över stan, behöver inte vara hela, men åtminstonde så du får med frihets gudinnan och ganska mycket stad.

 

The_Story.txt

Redigerat av Sinor8
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...