CRAAZY Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Tjaa!Jag och min kompis skulle vilja ha spelet PAIN som kostar 70 kr på ps store. Men vi vill inte pröjsa 200 spänn var för att köpa ett spel som bara kostar 70 kr.Så min fråga blir om man kan köpa ETT kort på 200 och sen att jag använder halva och han halva, eller att jag laddar ner PAIN till mitt acc och sen kan ge de till honom?Går något av de eller blir det att man måste köpa varsitt kort?Vi vill inte använda kreditkort så det är ingen lösning!Tack på förhand! /default/smile.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 *Köp spelet på PS store *ladda ner det på din Ps3:a *gå in på din kompis Ps3:a och gör en ny "account"(Användare) *logga in med ditt konto på PS store (på den nya accounten på din kompis Ps3) och gå in på "köp" *ta spelet och ladda ner det ! *Då finns det på din kompis vanliga account (Användare) =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 9 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Har inte testat än men taack ändå! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.