Hoppa till innehåll

Förvirrande Kille!


Rekommendera inlägg

Hej!!

 

Jo det är såhär att jag har träffat en kille genom internet.. Vi har pratat i ca över 2 månader, varje dag, flera timmar om allt! För ca 1 månad träffades vi för första gången! Han kom hem till mig, vi hade filmkväll. Han var jättemysig! Sedan sov han över, vi kramades och pussades bara och höll om varandra. Sex hade vi dagen efter. Dagen efter stannade han jättelänge. Efter det har det varit som vanligt vi har pratat exakt lika mycket o så. Och sen pratade vi om att ses igen, men det blev inte av och det var pg av honom, jag tyckte att det kändes som han inte ville ses egentligen, att han bara lekte med mig och det sa jag till honom men så var det vekligen inte jag fick inte tänka så! Han blev illa berörd när jag sa så.... Men sen har det ändå inte varit på tal om att ses igen, och jag ville inte fråga igen. Sen nu när jag frågade honom igen, sa hur jag kände jag nästan avslutade allt för jag tyckte det kändes för jobbigt, det skrev jag till honom! då svarade han inte alls, nu har han tagit bort mig från msn, inte hört någonting! Fattar inget. Varför engagera sig så mycket i någon som man ändå inte vill träffa igen? betee sig som ett par på internet när man skriver? Tycker det är jättelustigt. Han fick reda på att en annan kille var intresserad, då skrev han att jag skulle ringa till denne killen och säga vad som gäller? Och på helgerna, har vi pratat på msn hela tiden så känns inte som har kunnat träffa någon annan! Förstår mig inte på detta beteende alls! Han har en dotter, o har inte haft ett föhållande på några år så verkar ganska försikig. Han känns så närvarande men ändå frånvarande.... och jag kan bara inte glömma honom =(

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hej. Eftersom att du är registrerad idag så kommer du nog bli misstänkt för att trolla, vilket du kanske gör.

 

Annars så har jag bara 1 sak att säga, fuska är inte någon särskilt bra sida för sånt här.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Liknar väldigt mycket en situation en kompis hamnade i.

 

Hur svårt det än är är det bäst att skita i honom och försöka glömma bort honom. Han har själv bevisat att han är en idiot och är inte värd din uppmärksamhet. Själv skulle jag börja med att ta bort honom från msn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första, att träffa folk genom internet som du verkligen inte vet ett skvatt om är fel folk att ha sex med.

Iaf så tidigt som du hade.

 

Att glömma folk är busenkelt, skitsnack att man inte kan, om du har vänner och umgås med dom ofta så är killen ut ur ditt huvud snabbare än åttans gånger-tabell.

 

 

btw, kan folk sluta skriva troll i varenda jävla tråd som skapas? börjar bli jävligt uttjatat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså...om du haft sex med honom och han har en dotter, då behöver du väl inte snacka med föräldrarna? Jag menar, då verkar du väl vara ganska STOOOR, eller hur. Men, men, fuska är en spelsida, inte en problem med kärlekssida men varför finns det då ett sånt här forum... det du. Jag brukar aldrig hänga är annars, diskuterar mest spel och skriver fusk och recensioner.

 

Tips:

Skit i honom och hitta en nu. Du verkar vara en trevlig person så det är väl inte så svårt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!!

 

Jo det är såhär att jag har träffat en kille genom internet.. Vi har pratat i ca över 2 månader, varje dag, flera timmar om allt! För ca 1 månad träffades vi för första gången! Han kom hem till mig, vi hade filmkväll. Han var jättemysig! Sedan sov han över, vi kramades och pussades bara och höll om varandra. Sex hade vi dagen efter. Dagen efter stannade han jättelänge. Efter det har det varit som vanligt vi har pratat exakt lika mycket o så. Och sen pratade vi om att ses igen, men det blev inte av och det var pg av honom, jag tyckte att det kändes som han inte ville ses egentligen, att han bara lekte med mig och det sa jag till honom men så var det vekligen inte jag fick inte tänka så! Han blev illa berörd när jag sa så.... Men sen har det ändå inte varit på tal om att ses igen, och jag ville inte fråga igen. Sen nu när jag frågade honom igen, sa hur jag kände jag nästan avslutade allt för jag tyckte det kändes för jobbigt, det skrev jag till honom! då svarade han inte alls, nu har han tagit bort mig från msn, inte hört någonting! Fattar inget. Varför engagera sig så mycket i någon som man ändå inte vill träffa igen? betee sig som ett par på internet när man skriver? Tycker det är jättelustigt. Han fick reda på att en annan kille var intresserad, då skrev han att jag skulle ringa till denne killen och säga vad som gäller? Och på helgerna, har vi pratat på msn hela tiden så känns inte som har kunnat träffa någon annan! Förstår mig inte på detta beteende alls! Han har en dotter, o har inte haft ett föhållande på några år så verkar ganska försikig. Han känns så närvarande men ändå frånvarande.... och jag kan bara inte glömma honom =(

Han ville ha sex, fick det, och stack.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...