GamesDean Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 (redigerat) Problem löst Redigerat 18 November 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZXC Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 (redigerat) Lite offtopic... men gick du in i ett element på ica med den? Redigerat 18 November 2010 av ZXC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 (redigerat) problem löst Redigerat 18 November 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZXC Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Ja, hur skumt det än låter så gjorde jag det, de hade tagit bort gallret som brukar täcka de och det var lite kaos på ica så man fick gå långt ut mot fönstret och jag som hade min mobil i min ficka och då stack det ut en "pinne" från elementet och min wildfire var inte längre som ny... HAHA jag läste att nån hade klagat på swedroid.se att hans Wildfire hade fått en smäll precis efter du gjort tråden! Vad är oddsen för det? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Haha jag har en buckla på min wildfire med :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Problemet löst, sluta posta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Skriv inte "Problem löst" när det är fixat, andra kan ju ha hjälp av det ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Skriv inte "Problem löst" när det är fixat, andra kan ju ha hjälp av det ffs.Hans problem löste ju sig? Varför skulle han då inte skriva problem löst? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 (redigerat) Efter lite tjat hos htc's kundservice så fick jag ett nytt bakstycke. Redigerat 18 November 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Skriv inte "Problem löst" när det är fixat, andra kan ju ha hjälp av det ffs.Hans problem löste ju sig? Varför skulle han då inte skriva problem löst? :rolleyes: Han kan ju hoppa ner några rader och skriva "EDIT: Problemet löste sig" Då vet man vad det var för problem och vad man ska göra åt det om det skulle hända sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 19 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Jaja, skitsamma, posta en ny tråd om ni får samma problem så får ni lite extra rank istället :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.