Killingspree Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Hejsan, har blivit ganska många trådar om diverse saker som typ "musik du har gjort" osv så tänkte att man kunde kombinera alla dom trådarna till en ända stor tråd, här kan du posta saker du gjort som t.ex program, musik osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 (redigerat) Ja,, ska kolla i min mapp vad jag har gjort... (Alla program är programmerade med C++) Hmm, här har jag gjort en egen telnet-klient: Det fetstilade är inmatning till programmet, resten utmatning. C:\Documents and Settings\*****\Skrivbord\C_C++>telnet.exe Usage: telnet.exe <hostname/ip> [port] Default port is 23(telnet) C:\Documents and Settings\*****\Skrivbord\C_C++>telnet.exe www.fuska.se 80 HEAD /forum/index.php HTTP/1.1 Host: www.fuska.se HTTP/1.1 200 OK Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0 Pragma: no-cache Content-Length: 0 Content-Type: text/html;charset=iso-8859-1 Expires: Thu, 19 Nov 1981 08:52:00 GMT Server: Microsoft-IIS/7.5 Set-Cookie: session_id=***********CENSURERAT***********; path=/; domain=.fuska.se; httponly Set-Cookie: PHPSESSID=********CENSURERAT********; path=/ X-Powered-By: ASP.NET Date: Wed, 24 Nov 2010 10:35:04 GMT Här är ett annat program som jag har gjort: Här har jag gjort ett annat program som ansluter till www.omegle.com och klienter. Kommentarer till programmet är märkta med fetstil. Stranger: Warning! Once this timer reaches 50, YOUR computer WILL crash. You've been warned... Stranger: So far, 6 people have been wise and disconnected. But another 2 people were dumb and got their computers crashed... Stranger: 1 Stranger: 2 Stranger: 3 Stranger: 4 * You disconnected. Stranger: Warning! Once this timer reaches 50, YOUR computer WILL crash. You've been warned... Stranger: So far, 2 people have been wise and disconnected. But another 2 people were dumb and got their computers crashed... Den börjar räkna 1 nummer per sekund. Stranger: 1 Stranger: 2 Stranger: 3 Stranger: 4 Stranger: 5 Stranger: 6 Stranger: 7 Stranger: 8 Stranger: 9 Stranger: 10 Stranger: 11 Stranger: 12 Stranger: 13 Stranger: 14 Stranger: 15 Stranger: 16 Stranger: 17 You: :D Stranger: 18 Stranger: 19 Stranger: 20 Stranger: 21 Stranger: 22 Stranger: 23 Stranger: 24 Stranger: 25 Stranger: 26 Stranger: 27 You: I don't believe u. Stranger: 28 Stranger: 29 Stranger: 30 Stranger: 31 Stranger: 32 Stranger: 33 Stranger: 34 Stranger: 35 Stranger: 36 Stranger: 37 Stranger: 38 Stranger: 39 Stranger: 40 Räknaren ökar successivt räkningshastigheten Stranger: 41 Stranger: 42 Stranger: 43 Stranger: 44 Stranger: 45 Stranger: 46 Stranger: 47 Stranger: 48 You: 50! ahhhh Stranger: 49 Stranger: 50 Nu börjar den spotta ur sig nummer till klienten med en hastighet av 10 000 tal per sekund. Detta gör att klientens webbläsare crashar. Stranger: 51 ... ... ... * You was crashed. Redigerat 24 November 2010 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 (redigerat) Kan du skicka omegle programmet? :D :D Dels programmet men gärna koden också. Redigerat 24 November 2010 av Sawny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 30 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Ja, skicka gärna länk till omegle programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.