kalle anka Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Tja har nys fått the sims på playststion men jag kommer ingen vart. Det står att man har som mål att:låna pengar av mamma (kom upp till 700 sen sålde jag en grej),laga mat utan att det börjar brinna ( de börjar brinna varje gång och laga tvn (men jag får en elektrisk shok).Om ni kan fusk till spelet så skriv gärna de ochså. Hjälp mig snälla. mvh jonas :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 det bästa e att börja pröva låna pengar av mamma i början för då har dem båda bra hömör!för att kunna laga mat och kunna laga tn:n ska läsa om matlagning och om teknik! sen ska det nog funka! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle anka Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Pengarna är ficksade men var kan man läsa böckerna???? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle anka Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Om det är böcker man ska läsa.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 i bokhyllan kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 i bokhyllan kanske? ja,just det!var annars! <_< tills du inte har lärt din sim om matlagning e det bäst om du köper en brandvarnare, om det börjar brinna! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (Silver Star @ 15/05-2004 22:21:41) i bokhyllan kanske? ja,just det!var annars! <_< tills du inte har lärt din sim om matlagning e det bäst om du köper en brandvarnare, om det börjar brinna! :o ta det lugnt jag vet inte ett dugg om spelet :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (Smach @ 15/05-2004 22:35:45) (Silver Star @ 15/05-2004 22:21:41) i bokhyllan kanske? ja,just det!var annars! <_< tills du inte har lärt din sim om matlagning e det bäst om du köper en brandvarnare, om det börjar brinna! :o ta det lugnt jag vet inte ett dugg om spelet :angry: jag sa ju inte till dig! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg