Hoppa till innehåll

Zombies [black Ops]


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag och några polare tog oss till level 42 (Kino Der Toten), men sen blev det något fel med servern och vi slänges ut.

Fast vi stod och campade inne i rummet där teleporten finns. Finns ju längst upp i rummet ett litet område, bredvid trappan som leder till respawnen. 1 hade thundergun, 1 hade en crossbow och jag och en annan hade uppgraderade ray guns.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag och några polare tog oss till level 42 (Kino Der Toten), men sen blev det något fel med servern och vi slänges ut.

Fast vi stod och campade inne i rummet där teleporten finns. Finns ju längst upp i rummet ett litet område, bredvid trappan som leder till respawnen. 1 hade thundergun, 1 hade en crossbow och jag och en annan hade uppgraderade ray guns.

Är verkligen en crossbow så jättebra att ha?

Förresten. Menar du där man börjar att teleportera sig, eller där man kommer ut?

 

Har inte spelat nå mer zombies, ska hålla mig till helger med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och några polare tog oss till level 42 (Kino Der Toten), men sen blev det något fel med servern och vi slänges ut.

Fast vi stod och campade inne i rummet där teleporten finns. Finns ju längst upp i rummet ett litet område, bredvid trappan som leder till respawnen. 1 hade thundergun, 1 hade en crossbow och jag och en annan hade uppgraderade ray guns.

Är verkligen en crossbow så jättebra att ha?

Förresten. Menar du där man börjar att teleportera sig, eller där man kommer ut?

 

Har inte spelat nå mer zombies, ska hålla mig till helger med det.

 

Ja, crossbow är faktiskt ganska bra, väldigt effektiv också i början av leveln då zombies sväller in.

 

http://u.snelhest.org/i/2010/11/30_544.jpg

Blåa cirkeln är det lilla området där man ska stå. Zombies kan bara nå dig via ingången, dem kan inte klättra till dig via sidorna dylikt. Gula cirkeln är då trappan/ingången. Men om du ska stå här så måste du ha vänner med dig samt kraftiga vapen som thundergun och ray guns, annars har ni ingen chans.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och några polare tog oss till level 42 (Kino Der Toten), men sen blev det något fel med servern och vi slänges ut.

Fast vi stod och campade inne i rummet där teleporten finns. Finns ju längst upp i rummet ett litet område, bredvid trappan som leder till respawnen. 1 hade thundergun, 1 hade en crossbow och jag och en annan hade uppgraderade ray guns.

 

Är verkligen en crossbow så jättebra att ha?

Förresten. Menar du där man börjar att teleportera sig, eller där man kommer ut?

 

Har inte spelat nå mer zombies, ska hålla mig till helger med det.

 

Ja, crossbow är faktiskt ganska bra, väldigt effektiv också i början av leveln då zombies sväller in.

 

http://u.snelhest.org/i/2010/11/30_544.jpg

Blåa cirkeln är det lilla området där man ska stå. Zombies kan bara nå dig via ingången, dem kan inte klättra till dig via sidorna dylikt. Gula cirkeln är då trappan/ingången. Men om du ska stå här så måste du ha vänner med dig samt kraftiga vapen som thundergun och ray guns, annars har ni ingen chans.

 

Oj vilken map.

Själv har jag bara kommit till lvl 11 med en kompis på kino der toten. Men på deth ops splitscreen kom vi till lvl 16.

 

Kom och tänka på en sak. Hur fåt man random weaponslådan. Har alldrig fattat systemet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och några polare tog oss till level 42 (Kino Der Toten), men sen blev det något fel med servern och vi slänges ut.

Fast vi stod och campade inne i rummet där teleporten finns. Finns ju längst upp i rummet ett litet område, bredvid trappan som leder till respawnen. 1 hade thundergun, 1 hade en crossbow och jag och en annan hade uppgraderade ray guns.

 

Är verkligen en crossbow så jättebra att ha?

Förresten. Menar du där man börjar att teleportera sig, eller där man kommer ut?

 

Har inte spelat nå mer zombies, ska hålla mig till helger med det.

Ja, crossbow är faktiskt ganska bra, väldigt effektiv också i början av leveln då zombies sväller in.

 

http://u.snelhest.org/i/2010/11/30_544.jpg

Blåa cirkeln är det lilla området där man ska stå. Zombies kan bara nå dig via ingången, dem kan inte klättra till dig via sidorna dylikt. Gula cirkeln är då trappan/ingången. Men om du ska stå här så måste du ha vänner med dig samt kraftiga vapen som thundergun och ray guns, annars har ni ingen chans.

 

Oj vilken map.

Själv har jag bara kommit till lvl 11 med en kompis på kino der toten. Men på deth ops splitscreen kom vi till lvl 16.

 

Kom och tänka på en sak. Hur fåt man random weaponslådan. Har alldrig fattat systemet.

 

Random box dyker upp på lite olika ställen, om du kollar på bilden så ser du vart du kan hitta dessa lådor.

Om du skulle hitta en sådan låda, tryck på "F" (PC) så kommer det ett slumpat vapen upp, om du vill ha det vapnet så tar du den innan den försvinner, vill du inte ha den så låter du vapnet åka ner och sedan så trycker du på F igen så kommer det ett nytt vapen upp osv. I dessa lådor så kan du få kraftpaketet thundergun som är otroligt OP om du campar på stället vid teleporten. :P

Ibland när du försöker få vapen på random box så händer det att en nallebjörn dyker upp istället. Då hör du (anser jag) ett läskigt skratt från en flicka. Inget att oroa dig över, det värsta som händer är att vapen-lådan försvinner och du får börja leta på ett nytt ställe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man läser på lite, så är ju flickan en liten del av den dolda storyn ;). Så var det iaf i WaW..

Tack för kartan också Raptomex, den kommer komma väl till pass :).

 

Ska vi se om jag har ett bättre resultat då helgen gått :D.

Lycka till. :)

 

 

Vi har en taktik så att du klarar dem 10 första levels enkelt, sedan på lvl 10 så skall man ha kraftigare vapen som då ska uppgraderas. Dock så måste en av er på lvl 10 spara en zombie så dem övriga kan leta efter random box och fixa vapen.

Kan lägga upp denna taktik lite senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man läser på lite, så är ju flickan en liten del av den dolda storyn ;). Så var det iaf i WaW..

Tack för kartan också Raptomex, den kommer komma väl till pass :).

 

Ska vi se om jag har ett bättre resultat då helgen gått :D.

flickan ärä samantha och är ett spöke som blev dödad av sin zombiefierade hund fluffy.

Jag minns inte det högsta, men jag och Easton kom till 10 efter ett camp i hissen på Five

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...