Rhino Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Varför är hacker så bra? finns ju bättre att välja.. (och många gånger är 2 attachments bättre än sleight of hand) För den är väldigt användbar och är riktigt rolig att använda om man har Pro på den. får man fråga vad man gör dom man får hacker pro? Man kan booty-trap'a fiendes care package, claymores... all equipment trorja. har ingen aning om vad det betyder, men ska bli kul att få använda det ;) Min kompis sa att man kunde ''sno'' deras CP så att den blir din, men du tar den inte. TEX om en kille i enemy team får en attack helicopter, du ''hackar'' den. Så när han har tagit sin care package så väljer han riktning o blablabla. Den blir grön på deras radar [Alltså dears team's heli], men den skjuter mot dom. Det sa min polare.. ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Varför är hacker så bra? finns ju bättre att välja.. (och många gånger är 2 attachments bättre än sleight of hand) För den är väldigt användbar och är riktigt rolig att använda om man har Pro på den. får man fråga vad man gör dom man får hacker pro? Man kan booty-trap'a fiendes care package, claymores... all equipment trorja. har ingen aning om vad det betyder, men ska bli kul att få använda det ;) Min kompis sa att man kunde ''sno'' deras CP så att den blir din, men du tar den inte. TEX om en kille i enemy team får en attack helicopter, du ''hackar'' den. Så när han har tagit sin care package så väljer han riktning o blablabla. Den blir grön på deras radar [Alltså dears team's heli], men den skjuter mot dom. Det sa min polare.. ;p Vad jag vet så sprängs carepackaget när dom försöker ta det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg